Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
biehaminhat
KAU
Sunday, April 26, 2015 | 8:40 PM | 0 Rain[s]
Assalamualaikum ,

Hampir 2 minggu berlalu pergi sama juga perasaan ini tak boleh nak Move on macam tak percaya dah habis Dip . 

Dulu mula mula masuk dalam fikiran cepat lah 3 tahun aku dah tak sabar nak habis sebab dah tak nak hadap semua benda ini tetapi di sebaliknya selama 3 tahun itu lah banyak sangat kenangan kenangan manis dan pahit aku belajar kat sana.

Di pendekkan cerita nya. sepanjang 6 semester ini .

walaupun aku tahu kelas aku tak macam kelas lain tetapi adakalanya 
kita  akan bersependapat dalam sesetengah perkara , 
maaf jika di sepanjang kita jadi rakan sekelas 
aku ada buat kesilapan , terkasar bahasa ,tergurau kasar sampai terguris hati 
mintak maaf banyak banyak .

ada di antara mereka pernah aku buat bertekak suara , bergaduh , tak bertegur sapa , dan di salah anggap itu. (rasa dia tahu siapa aku maksudkan)
aku mintak maaf banyak banyak bukan aku nak semua ini terjadi . 
benda dah lama berlalu harap masih boleh berkawan sama dengan yang lain .

tetapi paling aku rasa kehilangan sangat bila last day paper before go back home to johor , bila en boyfren hantar dan tunggu sampai aku naik bas saat itu lah aku rasa betul betul aku hilangan separuh dari jiwa aku sebab aku hilang orang yang banyak susah senang aku , bahagia kan aku , banyak betulkan silap aku , banyak bagi aku nasihat , dia buat aku jadi diri aku ,terima kasih sebab jadi teman jalan , teman mengadu ,  dia adalah segalanya . 

terima kasih untuk segalanyaa




biehaminhat

Bonjour
it's my story



Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 26 Years Old | 07Julai 1994.

OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post