Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
Bersyukur
Saturday, July 05, 2014 | 12:14 PM | 0 Rain[s]
 bismillahiromanirohim
Assalamualaikum


Sesungguhnya Aku Bersyukur Kerna Engkau Temuka Aku Dengan Dia . 
Kerna Dia Boleh menjadi 
SEORANG KAWAN , SEORANG PENDENGAR SETIA , PENASIHAT , PENYOKONG 
Setiap kata kata yang cuba di lafazkan 
Setiap lirikan mata sentiasa menjadi perhatian
Walaupun cara dan perbuatan kadang kala agak kasar tetapi dia ingin melihat jika seorang itu mampu menerima cara kasar nya . 
Kadang kala cara dan perbuatan kasar itu ada tersembunyi manis nya itu .
Bila dia sentiasa berdiri di sebelah AKU
.Dia membuatkan AKU terasa begitu tenang seperti dia akan melindungi diri ini dalam setiap perkara . 
Dulu berbisik di hati 'Aku takkan Cemburu. Aku takkan cepat marah ' tetapi itu hanya Dusta belaka sebelum memilih untuk menerima dan sayang diri seorang itu . 
Tetapi semua perasaan CEMBURU itu boleh di Kawal jika masing masing bersifat terbuka dan menerima . 
ITU akan mengukuhkan lagi Persefahaman Antara Satu Sama Lain.



Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post