Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
KERANA KAU
Sunday, May 04, 2014 | 4:27 PM | 0 Rain[s]

INI ADALAH PERASAAN SEBELUM KITA BERSUA

KERNA BUTAKAN MATA Atau SENGAJA Tidak  Nampak Orang Yang Benar-benar  yang akan  menghargai kita. Sebenarnya dia Sudah berada di mata mungkin sebab EGO TINGGI Dan Menghalang Perasaan Sayang dan TAKUT UNTUK MENDAMPINGI SEORANG INSAN .

Tidak Pernah berjumpa
Apatah lagi bersua muka
Bertutur KATA pun TIDAK PERNAH
STALK DALAM DIAM
Cuma Memedamkan SERIBU SATU PERASAAN

HANYA UNTUK MENYEMBUNYIKAN SUKA TANPA PENGETAHUAN SEMUA
TIDAK PERNAH UNTUK AKU BERHENTI BERDOA KEPADA MAHA ESA AGAR BERIKAN YANG TERBAIK UNTUK AKU .

SEBAB DIA AKU CUBA UNTUK MENERIMA CUBA MENGENALI CUBA MENYAYANGI SEORANG INSAN YANG BERGELAR LELAKI.
TERIMA KASIH UNTUK DIA KERNA HENDAK MENGENALI AKU DARI ZERO HINGGA INFITINY.
YA ALLAH , ANDAI DIA ENGKAU HANTAR KEPADA AKU UNTUK MENERANGI CAHAYA YANG TELAH MALAP SEKETIKA INI . ENGKAU PERLIHARALAH HUBUNGAN INI HINGGA DIA MELAFAZKAN

‘AKU TERIMA NIKAHNYA......’



DENGAN IZIN ALLAH
AKU AKAN CUBA MENJADIKAN KAU YANG TERINDAH DALAM HIDUP
AKU AKAN CUBA MENCIPTA KISAH KITA DENGAN CARA KITA
AKU AKAN CUBA MENYAYANGI KAU KernaNya
AGAR MENJADI CINTA TERAKHIR UNTUK ENGKAU LAFAZ KEPADA AKU
WALAUPUN AKU TIDAK PERNAH MENJADI CINTA PERTAMA BUAT KAU

AJAL MAUT JODOH REZEKI ITU SEMUA DI TANGAN ALLAH
JARAK JAUH TIDAK MENGHALANG UNTUK AKU KENAL DIRI KAU
BERBEZAAN TARAF TIDAK MENJADI PENGHALANG AKU MENYAYANGI KAU
PERBEZAAN KETINGGIAN TIDAK MENGHALANG AKU UNTUK JADI KAU YANG TERINDAH UNTUK AKU.

Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post