Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
Biarlah Ia Berlalu
Sunday, May 18, 2014 | 2:39 PM | 0 Rain[s]



BISMILLAHIROMANIROHIM

. لسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ


Kadang Kala ingat masa lampau membuat kita rasa sakit 
rasa sakit ada 2 jenis samada 
sakit ingat apa yang telah dia buat pada kita 
atau sakit sebab dikecewakan. 
tapi jangan risau sebab sakit itu tidak akan rasa 
sakit untuk selamanya kerna Allah itu Maha Adil .

Dia cuma nak uji sedikit rasa sakit itu  .
Orang kata 'Allah akan jumpa kan kita dengan orang yang SALAH dan barulah dia akan jumpa kan kita dengan orang yang betul ' 
Fikir seketika betul ke kata kata itu?
Boleh dipakai ke?
berguna ke?

mesti kita fikir 
betul ke? Dia orang nya 
betul ke? Dia akan jaga aku
betul ke? Dia akan Sayang Aku
betul ke? Dia akan bimbing Aku 
betul ke ?Dia bakal iman Aku

KELIRU ? RISAU ? 
Buat lah Solat Iktiharah 
Mintaklah Petujuk Dari Allah 
BERDOA BERDOA BERDOA
Jangan Berhenti BERDOA 
cuma dia yang tahu .

Masa Lalu itu yang akan membuat kita berfikiran
 lebih matang lebih serius dalam membina satu hubungan indah .

Awak Awak jangan Risau itu adalah Masa Lalu saya .
Awak insya Allah , masa depan SAYA .Aminnn



Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post