Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
Semester Break Begin
Wednesday, May 01, 2013 | 2:39 PM | 0 Rain[s]
لسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ


Hello Ladies And Gentlemen .I'm Student Politeknik Mengumumkan Cuti Semester Bagi Sesi Disember 2012 Bermula Pada 02/05/2013 Tapi Bagi Kursus DPM Semester 2 bermula Pada 25/04/2013 .Awal kan Kita Orang Cuti Mana Taknyaa 2 Paper Jhee Final Exam Kowtt.. Tapi 2 Paper Punn Amat Beratt Kowtt Nak Pikul Dan Fahamkan Terlalu Sukar .Alhamdulilah Hari Final Boleh Buad Tapi Taktahu lhaa Betul Keaa Takk ? Takutt Nihh Tunggu Result .Markah PB ponn Takut Nak Tengokk uhh . hihi.Semester 3 Ada Ambek LAW Takuttt Tuhh ,, Harap Sangat Boleh Bawak Subject LAW .. Omggg
 Sebulan Lebih duduk Dekat Rumah Nak Kerja Tadapat.huurrmm Tade Rezekii katakann .Duduk Rumahh Jhee lhaa Tolong Mama Buad Kek.kehkehkeh .*Kenyit Sikit 
Nak Ucap Thanks Pada Someone Sebab Dia Sedarkan Dan Bagi Kata-2 Semangat Tapi Tak Semestinyaa Saya Akan Terima Awak Saya Cuma Perlukan KAWAN Sahaja . ISTIMEWA ituu Belumm Lagii Kowtt.. Mintak Maaf Yee .Harap Awak Faham .Saya Suka Kawan Dengan Awak Sebab Pemikiran Awak Matang Dan Itu Perempuan Suka Lelaki Yang Berfikiran Matang.Itu Pendapat Saya lhaa .Mungkin Perempuan Lain Berbeza Dengan Pendapat Saya kann ?Thankyou Sudi Jadi Kawan Saya :") 

Love bieha


Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post