Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
SAHABAT
Saturday, March 30, 2013 | 1:04 AM | 0 Rain[s]

لسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Haloooooo,,hyeeee awak girlfriend and boyfriend .Sorry If Kita Dah Lama Tak Update Blog Sebab Kesibukkan study And Line Dekat Pahang Macam Hummm..*Sedihh..Let STORY ABOUT The Title Is SAHABAT *sorry Bi bertaburan.HAHA .Apa Yang Awak Faham Pasal SAHABAT ?Yang Kita Tahu Pasal KAWAN .KAWAN ialah KAWAN ketika Kita Di Waktu Senang .Di Saat Kita Tak Perlukan Mereka Mereka Sentiasa Ada .Apabila Disaat Kita Amat Memerlukan Dia Hilang Entah Ke mana Itu kea Yang Di Namakan Seorang KAWAN.Amat Tidak Bertuah Siapa Yang Dapat KAWAN Jenisnya Macam Itu.Mesti Sedih Giler kann *jeritttt kuat-2 beeennncccciiiiinyaaaaa...Alhamdulilah ,Bila Masuk Sahaja Semester 2 .Bersyukur Sesangat Pada Allah s.w.t Kerna Dia Telah Pertemukan Aku Dan Mereka ..Ceehhh dah macam apaa kann...Pedulii apa nak baca baca okeyh *kenyit sikit Semasa Hampir Semester 1 .Alhamdulilah Berkenalan 2 orang 'KAKAK' kerna Dia lebih tua Dari umur Aku Mereka Berdua lah Yang Bangkit kan Aku Setelah Aku Jatuh Seketika kerna Aku LEMAH .Mereka lah Yang Dikatakan SAHABAT kerna Dia Saat Aku Jatuh Mereka lah Yang Sambut Tangan Aku,Dia Saat Aku Perlukan Ataupun Tidak Mereka Sentiasa Ada untuk Aku.Dia Saat Aku Sedih Gembira Mereka Selalu Menjadi Pendengar Yang Sentiasa Untuk Mendengar Segala Keluhan Ataupun Masalah Aku.Syukur Sangat-2 Allah Pertemukan Kami.

Bila Sem 2 Masuk Berkenalan Pula Seorang Gadis Kecil Molek bulat Mukannya .. Perangainyaa Giler-2 Jugak Dengan Aku Sebab Baru tahu Yang Kita Orang Nihh Lahir Dalam Bulan JULAI (bulan Sama) patutlah perangai Lebih Kurang jhee.. Gelak Tawa Sama-sama .ALhamdulilah Elyda Thanks Sebab Sudi Jadi SAHABAT aku .InshAllah ,Jika DI izinkannya .Nak Jadi SAHABAT till JANNAH.aminnn :)




Fitriza MD Arsad


Maryanti Nazarudin


Siti Nurhalida Abd Rahman

p/s : 

Cc: TerimaKasih Kerna telah ENTER saya Dalam Hidup Awak Bertiga .InshAllah FRIENDSHIP till JANNAH .Aminnnn .




Love bee,

Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post