Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
biehaminhat
Selamat Hari Lahir Abah
Sunday, February 03, 2013 | 2:11 PM | 0 Rain[s]
لسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ


 Tepat pukul 12.00 tgh/malam try call abah mana lah tahu abah tak tidur lagii kan * dalam fikiran abah tengok bola kowtt.HAHA tapi Rupa-2 Abah Keja OT ,banyak kerja lhaa tuhh.


Bismillahiromanirnohim, Tepat Pada Pukul 12.00 tengah/malam tadi Cukup lahh Umur 53 tahun Alhamdulilah Allah Masih Memberi Dia Peluang Untuk Terus Menjaga Kesejahteraan Kami ini. Dulu Masuk umur 50 tahun abah HAPPY Sangat Sebab Sudah Separuh Abad Dia di Muka Bumi Allah ini. Aku Bersyukur Kerna Ada seorang Abah Seperti Dia .Kalau Aku Sakit Dia jaga ,Dia pujuk bawak Pergi klinik Abah Sayang Abah.Tapi Sekarang Dah jauh Balikk Pun Jarang sedih sangat-2 .Kalau Tade Topup Mesti Abah topup sampai sekarang Abah AWESOME .Tiada Siapa Pon yang boleh ganti tempat abah saya.Kerna Dia sentiasa ada di kala saya senang ataupun susah . Orang Cakap Abah Saya Garang Sebab Misai dia Macam Pegawai Polis pun Ada..HAHA *nak tergelak bila orang cakap abah saya Garang sebenarnyaa kalau kenal dia betul-2 dia cool jhee orang nyaa .Abah Terimakasih kerna Jadi Seorang Ayah Yang Baik ,Menjaga , Merawat ,dan sebagainya untuk kami .Sayang Abah sangat-2 
Tidak Dapat Ku Balas Kasih Tetapi Akan ku kenangan Kasih mu hingga Ke Syurga ..Aminn .

Ucapan Untuk abah Sayang :
abah selamat hari lahir semoga panjang umur dimurahkan rezeki.semoga dinaikkan pangkat semoga  hajat abah di tertunai..Aminn .I proud have dad like you .Thank you for everything since my birth at this world. :) iloveyou Dad 


Bonjour
it's my story



Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 26 Years Old | 07Julai 1994.

OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post