Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
Maju Kedepan Tanpa Menoleh Kebelakang Lagi
Friday, January 25, 2013 | 5:45 PM | 0 Rain[s]


اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ


Perempuan ini lah bangkit Apabila Dia sedang Jatuh 
Apabila Dia tak Diperlukan Dia Tidak Hindarkan
Apabila Dia Diperlukan Barulah Dicari Tak Mengapa Dia Dah biasa Kerna Begitu
Perempuan ini Ada Perasaan 
Apabila Dia Ditengking Di tipu DiJerit Di Malukan Di pulaukan 
Dia Sentiasa Bersabar Bersabar Dan Bersabar Kerna Dia Tahu Allah S.W.T itu Sedang Menguji Sejauh Mana Kemampuan Umatnyaa Ini Dan Dia Tahu Allah S.W.T itu Tidak akan menguji diluar Kemampuan umatnyaa .
Insh Allah Selagi Masih Ada Nafas Dalam Jasad Ini Selagi itulah Aku Berdoa Supaya Engkau Memberikan Yang Terbaik untuk Aku Ya Allah .

Bukan Paras Yang Menjadi Ukuran tetapi Hati Budi Yang Menjadi pilihan .
TerimaKasih Kerna Hadir Apabila Aku Sedang Jatuh.
TerimaKasih Kerna hulurkan Tangan Kau Untuk Aku Bangkit Dari Jatuh Itu
Beri Aku Kekuatan Untuk Aku Terus Bangkit Dan Maju
 Kau Sentiasa Ada Dikala Aku memerlukan Ataupun Tidak 

Kau  buat Hari-2 Ini Bermakna 
Dikala Malam Kau Buat  Aku tersenyum dan Gelak Tawa 
Senang Dengan Cara kau Yang Cukup "Sederhana "


TerimaKasih Kerna Kau Buat Yang Ter istimewa  Dalam hidup kau
 Terima Kasih kena Kau Terima Aku Seadanya Dan Terima Segala  Kekurangan Aku
Kerna Aku Cuma Manusia Biasa  Kadang Kala Melakukan Kesilapan Tanpa Aku Sendiri Tidak thu Mana Silapnyaa
'Aku Mohon Maaf' 
Insh Allah ,Akan Ku Jadi Yang TerAkhir untuk kau .Aminnn

Pria Band- Kasih Jangan Pergi 
Bila ku hanya sesaat bagi mu
Jangan biarkan ku terlanjur menyanyangmu
Aku tak sanggup jauh dari mu
Karena kau yang membuat aku menyanyangmu
Cinta yang ku punya bukan sekedar kata
Cinta ku ini abadi untukmu

Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
Aku tak bisa aku tak sanggup
Bila sendiri…
Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
Aku tak bisa aku
Bila kau pergi….
Aku tak sangup jauh dari mu
Karena kau yang membuat aku menyanyangmu
Cinta yang ku punya bukan sekedar kata
Cinta ku ini abadi untukmu….


#cc: M S R 
Saya TakPeduli Apa Orang Nak Cakap Pasal Saya Kerna Mulut Manusia Tidak AkanBehenti berkata-2 Sehinggalah Di Hujung PenafasaNnyaa .Dan Saya Nak Cakap Terima Kasih Kerna Hadir Dalam hidup Saya Insh Allah Saya Akan Menyayangi Diri Awak Macam Mana Saya Sayang Diri ini, Ya Allah , Engkau Perlihara lah Hubungan Kami ini Jika Di Takdirkan Jodoh Aku Dengan Dia Adalah Benar Maka  Engkau Sempurnakan Ikatan Kami.Aminnn TerimaKasih Kerna Menyempurnakan PUZZLE Hati Saya
#Jika ada Yang Terrasa Dengan Kata-2 Ini Saya Mohon Maaf :) 

Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post