Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
4 Day
Sunday, January 27, 2013 | 12:04 PM | 0 Rain[s]
اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ


Cuti Maulidur Rasul Start Rabu petang dan ramai yang balik kampung .wahhhh bestnyerr tetapii tidak untuk aku sebab tak balik pun lagipun tiket bus habis untuk maulud and raya cina sedih gilerr.Kalau maulud tak balik tak mengapa sebab cuti tak lama pun 4 harii jhee kalau raya cina 1 week siapa taknak balikk kann Tepuu duduk sini dengan CAFE comfom-2 tutup lhaa kann..
Ingatkan Cuti 4 hari kan sini syokk tetapii disebaliknyaa sebab demam ,flu,kepala pening and batukk sangat tak seronok uhhhh..dan paling degil taknak makan ubat haaa macam mana nak baik kann Sebab memang hakikatnya tak suka makan ubat tapi kena paksa juga sebab besok (isnin) dah start kelas balik kena kuat bieha.Kalau lah cuti maulud ni balikk comfom-2 mama abah tak kasi balik Muadzam sebab Demam,haha *risaulhaa kann
Setiap kali Malam jhee mesti suhu badan naik panas pulakk tuhh makan panadol pun tak jalan nak pergi Klinik memang takkan jejak lhaa kann sebab tak suka pergi klinik .ish3 .macam mana nak baik kann.
Terimakasih untuk awak yang jaga kan saya selama saya demam ini.CAPITAL F dan Risau pasal condition saya :) saya Awak Lebih lhaa ..


Love,bieha


Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post