Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
Bersalah Terhadap Dirimu
Tuesday, December 04, 2012 | 11:03 PM | 0 Rain[s]

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Sebelum Memulakan jemari ini menaip lebih panjang lebih lagi .CAkkkk! Mencuba Gaya Baru lagii .Design Baru .







Sejak Kemunculan diri dia semula setelah lama menyepikan diri dan menghilang kini dia hadir membuatkan seribu satu pelbagai perasaan yang ENTAH dari mana tertiba muncul perasaan itu  .Apabila dia menceritakan semua kisah antara aku dan dia "KENANGAN" itulah membuatkan perasaan serba salah  aku terhadap  dia .Pertuturan nya ,kelakuannya  dan gurau seda .Amat Menyenangkan .Tetapi Ucapan Maaf Dari diri untuk diri kau yang pernah Hadir dalam hidup aku .Aku harap Kau tidak salah Erti cara aku melayan kau .Aku cuma Anggap kau Seorang Kawan baik Yang Akan Ada waktu Senang Susah Waktu Aku memerlukan seorang kawan ataupun tidak .kau sentiasa ada .Aku harap Kau Mengerti . Dia cakap kalau boleh ulang balik masa dia nak jage aku baik-baik  .hurmm.tak terkata masa itu  tak tahu nak jawab apa .Kalau  bukan jodoh nak buat macam mane kan .. Maaf sekali lagii 

Credit untuk awak: Kalau Jodoh tak kemana lahh.  

SPECIAL UNTUK LADIES YANG BERHIJAB 

sekadar nak berkongsi  jhee cara pemakaian hijab yang pelbagai 

www.radiusite.com
atau cari dekat youtube search radiusite.Selain tuh kiena Suhaimi  (budak comel ) , contonya tudung bawal 
atenfasya , ima turban .ieka soulArt Studio tudung bawal jadi turban .Yang turban jugaa kelakar dan comel cara pemakaian dia





Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post