Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
Eighteen ^^
Friday, July 06, 2012 | 2:35 PM | 0 Rain[s]
Assalamualaikum :)

3 Tahun Tak dapat sambut Birthday Sama-2
disebabkan kami berjauhan
dulu duduk asrama 2 tahun
tahun ini dia pergi Lawatan Ke Melaka dan Aku Kena Gerak Balik Kampung Sebab lusa dah Dafta Masuk Hostel .Sedihh gilerr .
mamaaaaaa.... nak sambut birthday dengan adikkkkk
*air mata membasahi pipi .
Ishhh..bieha ini napee?emosi pulakk relax lhaa
Happy Memang happy Sebab Nak Kejar Cita- cita tuhh..Nak TInggal kan Orang Yang Kita Sayang tuhh Memang SUSAH Tahu .Lagi Dia Yang Paling aku Rapat


Hanya Dia Teman Rapat Saya . ♥
♥ Hanya Dia Sahabat Istimewa Saya .♥
♥ Hanya Dia Kawan Karib Dunia & Akhir Zaman ♥


Nak nyanyi lagu untuk kau Senget ,Peduli apa ?nak Cakap ap ?cakap lhaa..sebab kau jeleskan Kau Takde Kembar Macam aku kann .

Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday to bella
Happy birthday to you

Allah Selamatkan kamu
Allah Selamatkan kamu
Allah Selamatkan bella
Allah Selamatkan kamu

Selamat Hari Jadi
Selamat Hari Jadi
Selamat Hari Jadi bella
Selamat Hari Jadi



Ucapan untuk bella senget ,bella gemok,bella gendut,bella ngekk:

ehem-2 dah nyanyi kan .sayang kau tahuu. belaja rajin-2 ,jangan bernoty-2 ,aku dah pergi jauh tak de orang nak tengok-2 kan kau.jage diri bebaik taw.nanti kalau aku free ,boleh balik kita jumpa okey..sorry tak dapat sambut sama-2 tahun ini.SUPRISEEE!!! Prezen dah dapat kann ..ingat nak bg malam ini takut tak sempat jhee .Jage Kawan Winnie the Pooh tuhh baik -2 taw(TIger) Rindu aku Peluk dia taw.Jage dia macam kau jage diri kau tuhh .okeyy

ILOVEYOU
WO AI NI
AISHITERU
SAYANG KAU
Gua Sayang LU

ikhlas ,
biehaminhat


Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post