Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
biehaminhat
bakal Mahasiswi
Saturday, June 16, 2012 | 12:33 AM | 0 Rain[s]

Assalamualaikum,
Warga Malaysia :)




POLITEKNIK MUADZAM SHAH

Walaupun Orang cakap Tempat Pendalaman Ke Apa ke?Yang Penting 1 Tujuan Aku Di situ Belajar Dan Nak Hadiahkan Segulung Ijazah Kepada Ibubapa Aku.Siapa Tak Nakkan Melihat Ibubapa Kita Menitis Air Matanya Kerna Kegembiraan Bukan Kerna Kepedihan Perangai kita.Setuju ..
Agak Berat juga hati ini ingin Melangkah Jauh ke sana Semakin dekat harinya semakin sedih hati ini Entah Kenapa ?tinggal kan orang tersayang di Sini Rasa nya Pedih Teramat .
Tetapi dulu aku akan Bebisik dalam hati
Mencari Perbezaan,Dulu nak masuk Sekolah Berasrama ,Nak Kerja Pun dapat , Nak sambung belajar jauh-2 pun dapat Mungkin ini cara untuk aku Bersikap Lebih Matang ,Lebih Kuat ,Lebih berfikir ke Hadapan lagii..amboiii .HAHA
mujurlah ada teman Di sana nanti sama aliran lagi tuhh mudah-2an satu bilik lahh yee..dan menjadii Kawan Baik aku ketika di sana nanti..AMINNN
Ya Allah, Kau permudahkan urusan kami ketika melanjutkan pelajaran kami di Politeknik Muadzam Shah di sana nanti serta Kau Berikanlah kami Kekuatan..Aminnn

Bonjour
it's my story



Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 26 Years Old | 07Julai 1994.

OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post