Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
Jangan Pertikaikannya
Thursday, April 12, 2012 | 8:28 PM | 0 Rain[s]

Assalamualaikum
Selamat Malam :)
Salam Rindu Serta Sayangg

Gambar ini Taklah Cantik Mana .Sebenarnya gambar ini Muka Boring Taktahu nak buat apa So Ambek Gambar lah kerjanya.HAHa
Mesti Pelikkan kenapa ? lama Xuptade Blog .HAHA
sorry lahh busy kerja kerja kerja cari duit.tuh je lah sekarang ini pikir .Cari Duit Poket senang nanti Nak sambung belaja takpayah susah-2 mintak Mak Ayah Duit .Setuju ?
Hai,Saya Puteri Nabihah Binti Mohd Minhat Dan Saya Bekerja Sebagai Crew McDonald's.
Jangan Pertikaikan Pekerjaan Saya yang Penting pekerjaan Saya ini Halal Untuk Cari Rezeki Walaupun Pekerjaan saya ini tak sebagus pekerjaan awak So Takpayah nak bangga sangat yee kita Setaraf jea Cari Rezeki juga kan .

Sejak saya kerja ini barulah saya nampak Tak semua Manusia ini Perangai dia sama semuanya berbeza . Ada yang okey ada yang kurang okey.bukan tak bagus cuma orang tak berapa suka dengan perangai awak yang Awak Rasa Awak tuh BAGUS sangat padahal awak tuh lah tak lah Sebagus dia .Awak tuh EGO jea lebih Sorry lah Kalau awak terasa Saya bukan Cakap pasal awak Saya lihat sendiri SETIAP ORANG PERANGAI DIA BERBEZA,RAMBUT JEA SAMA HITAM
Ingat KALAU SAYA BAIK DENGAN AWAK ,AWAK PUN KENA BAIK JUGA DENGAN SAYA. Allah tuh MAHA ADIL MAHA BIJAKSANA

Dekat situ juga mengajar saya ERTI Kesabaran, Kekuatan ,Ketekalan, Tanggungjawab ,Displin dan paling penting Fizikal & Mental kena kuat kalau tak kuat Awak boleh Tension, Stress Akhirnyaa awak akan Menangis .Percaya lah benda ini pernah terjadi kat Sesiapa pun.Dan lagi Satu Kadang kala awak Kena Pekak kan Telinga Sebab Diorang ini Main cakap Lepas jea mulut tak Insurans lah katakan.

p/s: Alhamdulilah ,setakat ini saya boleh tangani .awak Doakan supaya Saya terus Kuat ,Sabar yee. aminn.Mudah-mudah Allah Akan Permudahkan Urusan awak nanti .AMIN

Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post