Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
teman mama
Saturday, March 03, 2012 | 8:50 PM | 0 Rain[s]

Assalamualaikum
Selamat Malam :)

Cerita ini Tentang Hari Jumaat ( 02032012).
Pagi-2 lagi kena bangun buad sarapan adik aku yang lelaki ini .Selesai sahaja dia pergi sekolah my dad hantar. Mulalah tugas aku apa lagi kalau bukan kemas rumah sebaik selesai kemas rumah & selesai mama buat kek lapis. Mama suruh siap-2 nak keluar pergi beli barang .
Aku :mama nak gosok baju apa?
mama: Baju kurung lah hari ini hari jumaat kan elok
Aku : Okey (aku pon dah niat nak pakai lah baju kurung hari ini)
Habis mama cari barang kek .Dapat 1 panggil telefon
Sampai jea rumah mama suruh buad muffin
tiba-2 tak ada elektrik nasib baik dah habis adun .

Tengok mata aku dah merah tahan ngantuk lerr -.-
masa ini kat jusco taman u sebab ada Sales dan masa ini juga aku tersempak dengan Si kembar syed ahmad baqir & naqib .

Malam ini aku pakai simple jea.tengok simple je kan.

Lepas pergi jusco pergi pula Setia Tropika jumpa abah kat Kedai zam-zam pukul 12.oo tengahmalam
Sekali time order jea ambek kau aku order roti canai & milo suam.yang lain tak makan aku sorang jea mkan(mama,bella dgn kawan mama).
Jangan terkejut aku makan banyak harini
pagi tadi makan mee goreng .pergi rumah kawan mama makan lontong .pergi jusco kena habis kan mama punya kueh tieow . jumpa abah makan roti canai.HAHA
mesti terkejutkan aku ini kuat makan lerr -.- nmpak je kurus tang besar tau .kihkih
sampai rumah mama suruh buad krim tp aku gi naik bilik salin baju & solat
turun jea gi dapur terus tolong mama kat dapur siapkan muffin ini sampai pukul 4.00 pagi .
Hanya aku dengan mama jea belum tidur sebab ecok pagi (sabtu ) orang itu nak.
Pecah Rekod aku tidur pukul 4.00 pagi .
Aku tidur hanya 2 jam jea .kepala mcam tak noneng pulak kan.
Ecok (sabtu) mama dah kejut pukul 6.00 pagi suruh teman dia hantar adik lelaki aku pergi sekolah than pergi hantar muffin kat Uda.tahan jea lah mata ini ngatuk.
sampai rumah ambek kau balas dendam tidur tak ingat dunia.HAHA



Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post