Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
motorcycle
Tuesday, March 06, 2012 | 4:17 PM | 0 Rain[s]


Assalamualaikum
Selamat Tengahari :)



Pagi-2 mama suruh pergi kedai depan photostat nasib baik ada satu kedai ini dah bukak mana tak nya pergi kedai pukul 9 pagi .Bukan benda ini aku nak cerita tengok tajuk pon dah tahu kan pasal motor.Design motor punya lah cantik dari Lc malaysia dia tukar Body kepada Lc singapore.Memang Semat .Apalah yang abang aku repair ini sampai susah nak hidupkannya aiyaa .kenapa lah ? sayang sayang jangan lah buat hal kat sini .please sayang.Aduii motor ini tak nak Hidup pula dia buat hal kat depan kedai ini .Geramnya tapi aku still boleh sabar lagi.
سۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ ..Mudah-2 boleh hidup lah motor ini.try sekali tak boleh kali kedua pon tak boleh kali ketiga pon tak boleh .Lagi aku bengang kat depan kedai ini ada seorang Pakcik .Pakcik ini Tengokkan jea aku nak start motor tak boleh-2.Akhirnya ,Pakcik itu dengan rasa simpati kesiannya kat aku nak hidupkan motor pon tak boleh ,dia tolong startkan(Alhamdulilah start juga moto ini)dlam hati lah. Selalunya boleh tapi bila pakcik itu tengok aku start motor .motor itu merajuk lah kononya.Aku pon cakap Terimakasih pakcik.Maybe dia fikir aku ini perempuan tak kuat nak hidupkan motor secara manual.Sekarang susah nak jumpa orang lelaki yang baik macam pakcik ini.bukan aku cakap lelaki ini tak baik tapi nak jumpa lelaki yang betul-2 baik.jangan hanya kerana rupa dia yang cantik baru nak tolong kalau kurang cantik tak nak tolong.tak baik tau Tuhan marah sebab kita tak tolong sesama manusia :)

#Body Asal Motor ini
# Body Selepas Di tukar




Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post