Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
Birthday Party
Sunday, March 18, 2012 | 2:04 PM | 0 Rain[s]

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera
Salam Sayangg :)



SUPERMAN Saya


Meerul,Pa'an And me
KAWAN Sekolah @ KAWAN Sekerja

Dari Pagi sampai petang macam nak gila dibuatnya ,yela aku sorang kemas rumah ,Prepare Semuanya ,tolong mak aku kelam kabut dibuatnya nak harapkan adik lelaki aku sorang ini adehh.pening pale aden.
Actually Birthday Adik Lelaki Saya 14 Mac disebabkan 13 Mac Baru habis Kelas Tambahan .Mesti Tertanya-2 kan Kelas Tambahan Ada Masa Cuti Sekolah Sebab Dia Baru Darjah 6 . Mama Terkejut sebab dia Minta Mama buad BBQ Selebrate birthday dia.Mama putuskan Buat hari Jumaat senang sikit bella balik rumah (dia duduk hostel ).Bella Jemput kawan dia,jemput sedara mara dekat ,kawan-2 aqil and me Jemput SUPERMAN and kawan saya.
Masa dia Sampai jea bawak dia salam Mama dengan Abah .Normal la tuh .Ambek kau sekali sedara mara tengok muka aku.Aku senyum je lah nak cakap apa lagi kankan.HAHA
Macam-macam Yang disediakan malam tuh jangan kecuh pulak Chicken Chop,Lamb Chop,Mee Hoon Goreng,Kentang putar,Mee bandung,Kebab M.acam-2 lagi lah.Jangan jeles Tapi Yang Paling Sedap Kek Birthday adik Lelaki aku ialah Banana Chocolate Cake.
Miss That moment Dengan dia .yela mana tak nya diorang makan kat luar Kami makan kat Dalam rumah sebab dah tak ada tempat Duduk tulah kami duduk dalam. Dia Datang Baru lah Aku makan sekali dengan dia.Romantis kankan.wekk (perasaan),Berborak dengan dia ,best sangat malam itu.Terima Kasih Biyy sebab Datang Rumah bby ,Layan bby.

#Tuptup
Dapat Mesej Dari Farhan Dia cakap "Jangan tutup pintu Selagi aku xsampai rumah kau taw.Aku Datang dengan Meerul taw".
Aku rep "okey".
yela mana taknya habis kerja pukul 11 terus datang Sampai rumah aku pukul 11.30 mlm Suruh dia masuk makan .Ambek kau Lepak kat rumah aku Sampai Pukul 1.30 pg.HAHA
Copp..Mak ,adik aku pon ada taw masa tuh
Thank dude sebab sanggup datang Rumah aku Padahal kau Baru Balik Kerja Terus Datang Rumah aku.Kau Kawan Hebat yang Pernah Lepak Rumah Aku Sampai pukul 1.30 pg gitu.
Last Masa dia nak balik tuh.Ambek gambar sebagai Bukti dia Datang Rumah saya.Cewahh.HAHA


Puteri Nabihah Minhat

Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post