Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
satu per satu
Sunday, February 26, 2012 | 6:04 PM | 0 Rain[s]
Assalamualaikum
Selamat Petang :)

Perempuan kat atas ini selalu menangis tapi dia tak suka berkongsi masalah dia kalau boleh dia nak pendam sorang-2 biarpun dia jatuuh sakit, sakit hati dia tak akan bagitahu .Walaupun dia ada SuperMan dia ,Teman Tempat Dia Mengadu,kakak-2 angkat kerna dia tak suka menyusahkan orang lain.Tapi bagi perempuan ini dia seorang yang Kuat untuk hadapi .Doakan dia agar dia sentiasa jadi orang yang Kuat & sabar dekat Dunia ini

Bila ada kawan ,dapat kawan makan kawan , apa lah nasib perempuan ini .Bila dah berkawan dengan aku jangan terlepas cakap sebab aku ini cepat terasa So siapa yang nak berkawan dengan aku BEWARE dengan Kata-2 korang sebab apa aku cakap macam itu kerna ada seorang hamba Allah ini tersilap cakap dengan aku ,aku terus terguris hati dengan dia dan terus tak contact dengan dia langsung.
Tiba-2 jea satu hari ini dia call aku tanya kenapa aku tak contact dia,aku cakap buat apa aku perlu contact kau lagi sedangkan kau sendiri yang buang aku jadi kawan kau kan .Dia cakap dia minta maaf ,menyesal gila hilang kawan yang sebaik kau .

p/s:Kata-2 kau bagi aku itu bukan bahan gurauan

Bila dapat kawan asyik kena tipu jea,kena kutuk belakang apa lah nasib dia kan tapi tak apa dia dapat pahala korang yang buat begitu kat dia dapat dosa sebab Allah tuh Maha Adil.

-->Mungkin 1 hari nanti pasti kau akan jumpa kawan lagi baik daripada aku ini.Aku cuma manusia biasa :)

Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post