Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
menerima menantu
Monday, February 20, 2012 | 6:13 PM | 0 Rain[s]
Assalamualaikum
Selamat Petang
'
majlis pada 18022012 (sabtu) ini belah pihak lelaki pula pihak perempuan pada 05022012 .akad nikah pula pada 04022012 di rumah pengantin perempuan.inilah orang nya yang saya maksudkan itu Dengan Sekali Lafaz jea SAH bergelar Seorang Suami &
Memikul Tanggungjawab Sebagai seorang Suami.

ini menantunya.chantek kan.

Bagai Pinang Di Belah Dua

Tugas Harus aku pikul pada hari itu.nak tahu tugas apa?nampak gambar kat atas itu pegang bakul dan dalam nya ada & kena bagi gula-2 ,asam & keychain(buatan sendiri oleh adik pengantin).Selesai je majlis aku menarik lafaz lega kerna semua berjalan dengan lancar penat itu penat lah juga tapi aku gembira kerna tugas yang aku pikul bersama kembar & kawan aku berjalan lancar dapat juga kami tengok gelagat kanak-2 yang comel-2 belaka.




Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post