Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
happy anniversary 1 years
Sunday, February 05, 2012 | 6:51 PM | 0 Rain[s]

Assalamualaikum
selamat petang


syukur alhamdulilah pada 03022012 lepas bersamaan pada hari jumaat adalah tarikh mula kami couple dan bermula lah bibit-2 cinta KAMi cehh wahh..
sebenarnya kita orang satu sekolah masa form 4 walaupun aku kenal dia gitu-2 jea .junior katakan takut juga kena tarik dengan senior.HAHA
masa form 5 dah jadi senior mula lah naik kepala sikit.jahat kan.nak buad mcam mana adat duduk asrama lah..okeyy.,aku nih jenis tak melayan sgt bila die dapat tahu pasal tu mula lah..kacau-2 aku,aduii..hyy pada mula nya malas juga aku nak melayan tapi hati ini rasa macam ada sesuatu nak istimewa pada diri nya jadi ***** dan ternyata benarlah kata hati ini memang ada istimewa pada dirinya.
AMIRUL HAFIZ AMRAN:
♥ terimakasih kerana menyayangi diri saya
♥ terimakasih kerana tempatkan diri saya di hati awak
♥ terimakasih kerana ambil berat akan diri saya
♥ terimakasih kerana bersusah payah pasal saya
♥ terimakasih kerana bersabar dengan saya
♥ terimakasih kerana menjadi pendengar setia
♥ terimakasih kerana lapkan air mata saya yang membasahi pipi saya
♥ terimakasih atas segala pergorbanan awak buat untuk saya
♥ kerna itu tiada lelaki yang boleh menggantikan tempat awak di hati saya ♥
♥ sayang biyy ♥
♥ biyy SUPERMAN bby


#I HOPE OUR LOVE LIFE AND NEVER DIED

Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post