Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
tanah suci
Friday, January 13, 2012 | 10:37 AM | 0 Rain[s]
#ASSALAMUALAIKUM


hari ini aku nak kongsi sikit kenapa tajuk ini ' TANAH SUCI' rite?aku rasa ramai yang nak pergi ke tempat ini tempat dimana ramai orang islam berada untuk menunaikan UMRAH & HAJI tapi bagi yang berkemampuan.aku teringin sangat nak tengok lebih dekat kaabah selalunya tengok kat tv jea.Orang yang telah pergi sana cakap kalau pergi sana berasa tenang ,keindahan di sana lepas itu boleh mohon hajat kepadaNya .aku harap satu hari nanti aku boleh pergi ke sana dengan keluarga aku :)

Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post