Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
not easy
Thursday, January 12, 2012 | 9:13 PM | 0 Rain[s]
#assalamualaikum

haii(!) beberapa hari yang lalu di waktu pagi lagi saya dah kena bagun sebab kena menghadiri kelas kurikulum pendidikan pemanduan(KPP) .pada mulanya ingatkan tak ramai yang datang rupanya ada yang dah masuk kat dalam bilik mendengar ceramah sekali jea masuk nampak budak2 ex-skudai dalam beberapa orang dan selama 6 jam itu terasa lah kebas di bahagia badan ,kaki, senang cerita satu badan semua leguh-2 nasib baik ada break selama one hour gitu.HAHA .(waktu REHAT) pada mulanya ingatkan tak kena bayar beratur ambil makan pesan air ..rupa-2nya kena bayar lahh..WAH KENA BEB(!).HAHA dan nasib baik lah saya bawa duit lebih kalau tak macam mane seyh mesti begang kat situ..selepas itu sambung balik mendengar ceramah bertambah lah sakit sakit dibadan ini sampai terjatuh buku yang aku pegang disebabkan tak boleh lama mendengar ceramah.HAHA (kena tegur dengar penceramah terasa begang seyh) setiap kali aku tengok jam (cepatlah habis aku dah tak larat nak dengar) akhirnya habis juga ceramah dia.yes(!)dalam hatilah
selepas menghadiri kursus kena ambil ujian komputer iaitu ujian undang-undang agak stress lah juga nak ambil sampai kena ulang 3 kali..tera tak?HAHA ..akhirnyaa LULUS (!) juga ujian undang-undang .kalau tak lulus jea kena bebel dengan pareant saya diorang cakap kau ingat senang nak ambil ujian undang-undang itu

Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post