Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
awak cakap saya
Saturday, January 28, 2012 | 9:58 PM | 0 Rain[s]
Assalamualaikum
selamat malam

hyy,, tak perlu tahu lah siapa yang cakap?biar aku dengan dia sahaja lah yang tahu siapa orang itu. Dia cakap aku berubah okeyy .Aku terima dia cakap aku macam itu .Aku berubah sebab orang di sekeliling aku juga .Awak maaflah kalau saya tak boleh nak cakap awak kenapa saya jadi mana ini.Sejak dulu sampai aku duduk kat asrama macam - macam terjadi kat aku tak kira lah perkara kecil kea besar. aku tak touch diorang pon .aku tak buruk-2 kan diorang pon .asal nak sakit hati pulak pasal hal aku kan. Peristiwa hitam yang pernah terjadi kat aku adalah ***** biarlah orang tertentu sahaja yang tahu. Hati ini terlalu perih . Aku diam aku tak cerita kat siapa pon apabila aku sedar orang melihat aku dah berubah aku putuskan untuk ceritanya di sini.
Ini bermula sejak aku untuk berdiam :
bila kau baru situ .aku rasa aku lah orang yang menolong kau dulu.tapi aku tak thulah kalau kau ingat (aku cuma rasa aku tidak dihargai) tak apa lah aku tak kisah .sejak aku dengan kau dah tak sehaluan semua nya berubah dengan sangat mendadak. aku cuma harap yang kita masih berkawan walaupun kau jauh disana.Aku harap kau dapat baca dan tahu akan keadaan ini. Aku still akan ingat tarikh ini 22.2.20** aku harap kau tahu itu tarikh apa?
Kalau kau cakap kasar dengan aku boleh bila aku cakap kasar balik dengan kau ,kau kutuk aku pulak .baguss lah sangat perangai kau itu.bila aku cerita masalah aku kat kau or everthing kau jadi penyampai sebar - sebar kan dah lah kau sebar - sebarkan lepas itu tokok tambah reka cerita pelbagai semua itu apa jadah bongok. Sampai diorang cakap AKU INI NAK TOP(!) tapi yang hakikatnya kau itu NAK TOP(!) aku tak mintak lah semua itu. kau jangan ingat kau itu BERKUASA sangat dan jangan pikir PERBUATAN kau itu bagus sangat .
Bila korang malu jalan lelaki tahu pulak suruh aku jalan dulu cakap aku ini "GENTEL" sebab aku tak kisah.wei(!) aku ada perasaan MALU lah cuma aku tak nak tunjuk depan korang . Bila diorang panggil-2 nama aku ,aku buad muka tembok korang pikir MALU korang je lah MALU aku ini kat mana .tak apa aku sabar je.
SABAR AKU ADA HAD nya
kerana semua itu lah aku berubah kerana aku penat terlalu penat tak mengapa kalau KORANG terus nak kutuk- kutuk aku ,aku dapat PAHALA korang dapat DOSA kan kan -..-
selagi aku boleh sabar aku sabar dengan semua ini.kerana ALLAH sayang akan orang yang banyak SABAR
benda ini mengajar aku untuk lebih mempercayai orang di sekeliling KITA -.- peach (Y)


Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post