Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
teringat kembali
Thursday, December 15, 2011 | 10:08 PM | 0 Rain[s]
time ini kita orang baru bebaik semula





suka tengok dia senyum nampak lesum pipit dia.HIHI




bila tengok gambar ini teringat pula masa pergi kem remaja unggul .kem ini masa beberapa bulan sebelum SPM .seronok sangat dapat mengikuti kem ini 3hari 2 malam memang berbaloi sangat..tapi peristiwa yang aku tak boleh lupa masa ada explorace best sangat semua enjoy.HAHA. dan lagi satu time malam sabtu mula mula dia bagi ceramah then kena tutup mata bayangkan parent segala cerita pasal kepayahan parent lepas itu ramai gila menangis teresak esak sampai ada yang pengsan urhh..ada yang kena sampuk perhh..seram larhh jugakk time tuhh,,salah seorang yang pengsan itu aku ..HAHA . nasib baik masa nak pengsan itu ada akak fasi kat sebelah aku then kena bawak ke belakang.lepas kena bawak gi belakang sedar sedar jea amirul hafiz amran itu ada kat sebelah aku (sayang juga dia kat aku) dia ada cakap masa kat sebelah aku .selain dia suruh aku bukak mata itu dia cakap tak sayang dia kea then masa nak jawab balik pertanyaan dia itu aku rasa mulut aku ini terkunci (malas sangat aku nak cakap).sebab time itu kita orang selisih faham sikit(ada couple lah kan.HIHI).masa aku kat belakang itu juga ramai yang pengsan paling teruk aku dengan kawan aku ,sue..alhamdulilah selepas satu jam setengah aku dengan kawan aku balik ke asrama naik kereta teacher.

~END~

Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post