Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
THE TRUE(!)
Friday, August 26, 2011 | 8:02 PM | 0 Rain[s]
sejujurnya ini dari haty
>mungkin kredit dan duit awak boleh saya ganti semula tetapi masa serta kasih sayang awak tidak dapat saya ganti semula sampai akhir hayat saya..saya hargai sangat apa yang awak beri pada saya.saya happy awak sentiasa ada untuk saya.setiap saat,minit,jam saya selalu fikirr pasal awak.(maaf jika saya tak dapat terus terang dengan awak.walaupun saya sentiasa buat awak marah dan saya tahu kadang-kadang awak geram dengan perangai saya nihh..SATU HAL PENTING AWAK PERLU JAUH DI SUDUT HATI SAYA INI SAYA SAYANG AWAK SANGAT SANGAT SANGAT awak

Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post