Status ; I LOVE YOU TILL JANNAH
bieha minhat
datang lagi
Saturday, September 11, 2010 | 11:04 PM | 0 Rain[s]
syawal datang lagi.setelah ramadan pergi tinggal kan kita semua..
Pagi-pagi raya semua family aku buzy kelam kabut itu ada laa sikit.selepas abah,abang abang dan adik aku pergi sembayang raya.kita orang (perempuan)yang di rumah bersiap siap.pergi mana jauh??balik kampung laa.nasib baik laa,kampung tak jauh dekat felda kemelah,segamat jerrr,,sesampai jer kat rumah atuk&nenek tengok tengok yang lain tiada di rumah.hah?biar betul seyh.. rupa rupanya diorang pergi beraya laa..HAHA.
sesudah angkat barang bawa masuk rumah.lepas itu, apa lagi kita orang(sibling bie) boring tengok televisyen laa.nasib baik drama best hari itu,sampai magrib berhenti sekejab.
Selepas sahaja, solat magrib 7.45p.m dengar laa bunyi mercun tidak berhenti henti sampai lewat malam masih lagi dengaran bunyi mercun.Lepas itu,sambung balik tengok tv.masa tengah tengok tv ramai pakcik&makcik aku baru sampai,memang seronok laa malam itu.tidor sampai lewat malam tengok tv .Yang budak budak kecik pergi main mercun dengan bunga api..
pagi tadi,semua dah berkumpul apa lagi salam & minta maap atas kesilapan yang telah buat.
lepas sahaja salam salam,sesi photograpy dimulakan dengan semua {adik beradik(abah), menantu2 dan cucu cucu.}Lepas itu,sesi photograpy bagi adik beradik(abah),menantu2 dan akhir sekali baru cucu cucu.
habis sahaja,sesi photograpy .semua berangkat pergi beraya dahh....family aku lepas beraya di murah sedara yang berdekatan, pergi pula ke
tangkak,muar.[buat ap lagi beraya] lepas itu.otw balik rumah.

disini aku na ucapkan selamat hari raya aidilfitri buat semua yang mengenali diri aku ini,ku susun 10 jari ingin memohon maaf jika ada terkasar bahasa,terlanjur kata,terlempang,tertendang ter..ter..ter la..ye..jage diri baik baik yer..aku sayang korang.<33>


Bonjour
it's my story


Hi . I'm Puteri Nabihah Bt Mohd Minhat
 21 Years Old.
WeChat ID : biehaminhat
OWNER OF Double B And Surprise +Follow me. Cick here to exit. THANK YOU.
Link
Follow @biehaminhat
Instagram
Old Post | New Post